STOCKHOLM BBY

• INNLEGG POSTET : 22.04.2016, 21:23

For å heve stemningen her på bloggen, tenkte jeg å fortelle om min lille helgetur til Stockholm. Jeg og Stina, dro til Stockholm torsdag for én uke siden - vi hadde en kjempefin tur og var veldig, heldig med været. Selv om det blåste ganske mye, og generelt var litt småkaldt, hadde vi en kjempefin tur!!

Har vært i Stockholm en gang før, for mange år siden - så var morsomt å reise tilbake og faktisk huske noe av det. Vi var både i Stockholm sentrum eller city som de kaller det der, og vi var innom et gigantisk kjøpesenter som het Mall Of Scandinavia. I byen gikk det mest i de "mainstream" butikkene som Zara, H&M, KICKS, Gina Tricot osv. Tror vi på et tidspunkt spottet seks H&M butikker på samme sted, haha. Vi var også innom en kjempestor Urban Outfitters, Sephora og andre litt mer "high end" butikker.

Ellers var byen veldig fin, det var relativt oversiktlig, hyggelige ansatte på de fleste steder og ikke noe problem å finne frem. Selv om sant skal sies, både jeg og Stina sverger til google maps! Hotellet vårt lå i Solna - Järva, som kun besto av nybygde leiligheter, togterminal og en knøttliten hemköp - men hotellet vårt var veldig fint! Så vi hadde ingen problem med å komme oss litt vekk fra bystresset og lydnivået. Vi var kun ett stopp unna Mall Of Scandinavia, og tre stopp unna Stockholm City, så beliggenheten var egentlig helt topp.

Mall Of Scandinavia besto av et 7 etasjers kjøpesenter der kun 3 av de besto av "shopping muligheter" - men altså et relativt stort senter. Der hadde de alt fra H&M, Pull & Bear, Milan Cosmetics, River Island og en rekke restauranter som Vapiano, Egon, og lignende. Det var derfor hit vi ofte endte turen vår, slik at vi slapp å lete Stockholm rundt - for å finne en plass å spise. For både lørdag og søndag - var det generelt over middels folksomt.

Det eneste vi la godt merke til, var at Stockholm krydde av uteliggere, rusmisbrukere og alkoholikere - de var veldig mye mer pågående der, enn her i Norge. Noe som selvfølgelig er litt ubehagelig, men overkommelig. Vi måtte nemlig gjennom sentral stasjonen for å komme til toget vårt. Langs hele veien satt det uteliggere på rekke og rad, de hadde med seg alle eiendeler dit. Hvis dere er kjent med nedgangen til Nationaltheateret her i Oslo? Så kan dere se for dere en fire ganger så stor plass, der det sitter uteliggere ned hele stasjonen. Og på kveldstid både plystret alkoholikere til oss, og kom rett opp i ansiktet ditt og sa "hej tjejer" - så dersom du ikke er vandt til slike ting, anbefaler jeg deg å finne en annen inngang enn selve sentral området. Hadde dette vært Oslo, hadde uteliggere, alkoholikere og hva enn som måtte befinne seg der - blitt kastet ut. Så det er relativt stor forskjell på Norge og Sverige på den kanten.

Vil uansett oppsummere turen som veldig vellykket - og håper Stina ikke er utslitt etter og ha måtte slepe rundt på meg i fire dager! ;p

• WINCHESTER - EASTLEIGH

• INNLEGG POSTET : 07.02.2016, 19:43

Well, hello!

En ting jeg har blitt SKIKKELIG dårlig på, når jeg er på ferie - er å huske på kameraet mitt. Det er faktisk skikkelig irriterende, ikke bare glemmer jeg og ta bilder når jeg er på ferie. Jeg drar med meg et 5kg kamera overalt, uten og i det hele tatt bruke det.. Jaja, jeg tok uansett et par bilder - ikke så veldig spennende. Men skal dele de med dere for det :-) Forresten, det er kanskje noen som lurer på hva jeg kjøpte osv når jeg var over i UK. Og det var heller lite, skal jeg si dere! Men hvis det er interessant med innkjøpsvideo eller innlegg, så skal jeg vel klare å fikse det! :-)

Jeg bodde veldig veldig sentralt i Eastleigh, toget var rett på andre siden av hotellrommet mitt - og det tar ca 40 minutter til Victoria i London. Ellers var det en god del restauranter/takeaway som KFC, Dominos, etc - tror jeg spottet rundt 6 forskjellige kaféer når jeg gikk ut av døren min. Ellers er det lokale butikker som New Look, Boots, Superdrug, oooosv. Det er kun 10 minutter unna med bil til Winchester og ca 20 min til Southampton!

Heh.. Hotellrommet mitt var veldig ok, det var rent, ryddig, stort oppholdsrom med stor seng og et veldig fint bad. Så jeg var veldig fornøyd med hotellet - til tross for at jeg roter som en idiot når jeg er ute og reiser. Egentlig ellers også, hehehe.

I Winchester er alt så utrolig gjennomført, alle bygningene er skikkelig fine og har et veldig personlig preg. For de som ikke visste det fra før, så VAR Winchester "hovedstaden" i England før London. Veldig veldig fint er det hvertfall, som du ser på bildet over her - er mange av bygningene bygget slik, ellers veldig typisk mursteinshus!

Var også en kjapp tur innom Portsmouth, hvis dere søker det opp på google så vil dere se at det er ved havet - altså de har en havside sånn som i Brighton med flere steder som har typ spillarkader, bowling, restauranter o.l! Jeg var der riktignok på kvelden, så jeg fikk ikke sett helt hvordan alt var i dagslys. Vi var nede ved havet, luktet skikkelig godt!! Hehe, og ellers hadde vi en kjempefin kveld med masse moro! :-D

Som jeg nevnte i forrige innlegg, er dette første gang jeg har reist helt på egenhånd. Jeg har hatt en veldig fin erfaring av hvordan det er å måtte gå rundt på flyplassen for seg selv, finne frem til ting på egenhånd og gå rundt i ukjente steder. FLYET MITT VAR OGSÅ 2(!!!!!) TIMER FORSINKET. Det skal likevel sies, at jeg var veldig lite ute på kvelden, nettopp fordi jeg fikk beskjed om å ikke bevege meg ute helt alene når det var blitt mørkt. Briter passer veldig godt på deg, selv om mange kan være tvilsomme - så ikke beveg deg ute alene, på natterstid :-)

Gi meg en liten kommentar, hvis det er interessant med innkjøpsinnlegg/video! ♥

• ENGLAND I LOVE YOU

• INNLEGG POSTET : 06.02.2016, 19:31

Hei kjære dere ♥

Har dere hatt en fin uke? Det håper jeg virkelig! Jeg har vært i England denne uken, nærmere bestemt Winchester eller Eastleigh! Som jeg har sagt i ett tidligere innlegg, skulle jeg reise til England for å besøke noen venner. Det har vært en kjempefin uke, jeg har virkelig kost! Jeg er utrolig glad i England, jeg vet ikke hvorfor - men etter at jeg har vært der nå. Kjenner jeg virkelig at jeg vil flytte dit, gå ferdig skolen der, å starte livet mitt i et helt nytt land, som jeg virkelig føler meg "hjemme" i. Don't get me wrong, jeg synes Norge er helt ok - og ja, jeg har masse venner og familie her. Men ææ, det er kun 2 timer unna med fly - og det koster så og si ingenting! Så jeg kjenner virkelig på følelsen av å ville flytte, starte livet mitt i et helt annet sted i verden.

Anyways - jeg dro helt alene for aller første gang! wii - altså jeg har ikke hatt med meg noen venner på tur eller noenting. Veldig interessant å reise alene, gå rundt på flyplasser, sitte på fly, komme seg til og fra, ha et hotellrom helt for seg selv. Jeg har hatt det veldig fint alene, jeg har ikke merket noenting til det "savnet" etter og ha noen der sammen med meg - så det var jo bra!

Åååh, take me back - please! Let's get real. Jeg har hatt en superfin tur og jeg gleder meg til neste gang. Dave og Saskia kommer faktisk til Norge, om ikke så alt for lenge - det blir veldig gøy :-D

• 19.12.2014

• INNLEGG POSTET : 19.12.2014, 00:08

Hei alle, og takk for sist!

Merker at dette med blogg glir mer og mer fra meg, synes det er utrolig koselig å kunne skrive her. Men føler rett og slett ikke for å poste innlegg som ingen bryr seg om, inkludert jeg selv. Så jeg har rett og slett valgt å bruke den litt ettersom når jeg føler for det, dele reiser, videoer og ellers ting som jeg ønsker å dele med dere. Jeg tror ikke jeg blir å poste innlegg fast, men at jeg poster når jeg føler for det! Håper alle har hatt det veldig bra, siden siste innlegg! Her i gården har det skjedd en del ting, julegavene har blitt handlet, jobben har blitt gjort og siste eksamen for første semester er levert. Jeg har rukket å være to turer innom Sverige og en 4 dagers tur innom London.

Turen til London var selvfølgelig veldig bra, jeg gledet meg helt siden vi bestilte turen og kunne nesten ikke vente med å reise. Handlet for det meste julegaver, hotellet var bra og beliggenheten kunne vi vel ikke vært mer fornøyd med! Så det var veldig greit hele oppholdet, vi var så heldig å havne et sted med masse resturanter og et kjøpesenter med de mest lokale butikkene som H&M og Zara, så det var null problem å finne steder å spise (bortsett fra at jeg er sykt kresen på mat, sorry Anne Mari ♥ så vi bestilte stortsett take away og spiste på hotellet.. Med jul på månetoppen på macen ♥ Vet, nesten litt fælt. Men etter så mange timer med gåing orket vi ikke alt styret på et stort senter) Men føler at dette innlegget er langt nok nå, så putter inn noen bilder fra London jeg:

Håper alle får en strålende fin jul og juleferie, så skal dere ikke se bort ifra at det kommer noen filmer på bloggen! Btw, ikke spør meg hva jeg kjøpte i London eller om jeg kan lage et innlegg om det, for jeg kjøpte stortsett julegaver. ♥

• 25.11.2014

• INNLEGG POSTET : 25.11.2014, 09:11

Skole, jobb repeate!

Halloo alle sammen. Nå som det begynner å gå mot jul og juletider, kjenner jeg at tiden går sykt fort. Det er mye på jobbfronten og mye på skolen, men det er vel bare bra. TG kommer oppi alt dette, men måtte vel ta det engang også. Heldigvis er jeg ikke den eneste uten TG, heheh. Uansett, nå er det vel nesten en uke siden jeg blogget sist? Det vil si, at jeg ikke har fortalt dere noe om hva som har skjedd den siste uken. Det er forresten sånn spregning her, sånn de gjør når man bygger osv?! Og fyfaen, sorry språket.. Men hver dag når jeg sitter på kjøkkenet om morran, så rister det i HELE huset. Jeg blir like redd hver gang, for vanligvis så hører man sånn "varsling" pipelyd som forteller at nå sprenger vi liksom. Men jeg hører den ALDRI!! Over til noe annet:

◊ Bestilte tur til London med Anne Mari. Gleder meg så mye!!
    Levert min tredje eksamen! Tjoho, tiden går så fort. Én eksamen igjen før juleferie!!!!
    ◊ Fått ny eksamen i interaksjonsdesign
    ◊ Var en tur ute sammen med Annika i Oslo
    ◊ Begynt på TG, altså trafikalt grunnkurs. Heldigvis er ikke jeg den eneste i en alder av 19 som ikke har tatt det. HEHE. Misunner alle som fikk det gjennom skolen, da hadde jeg sikkert hatt det for lenge siden. Men det går egentlig greit da!

Det var en søndag jeg og Anne Mari pratet på facebook, om at vi hadde så lyst til å reise før jul. Kjøpe de siste julegavene, og ellers bare reise en tur! Så på kvelden/natten bestilte vi oss en tur til London. Anne Mari bor jo i Lom, så hun kommer nedover hit allerede den 10 desember, gleder meg så utrolig mye!! Vi skal såklart innom Hyde Park, som er winter wonderland. Regner med at julestemningen for en gangs skyld, kommer når jeg tar ett skritt innenfor. De siste årene har jeg ikke hatt et snev av julestemning, det er så kjedelig.. Jeg var forresten i London første gang sommeren for to år siden? tror det var det. Gleder meg til å se hvordan det er på vinteren.

• 26.09.2014

• INNLEGG POSTET : 26.09.2014, 21:23

Hei og hå!

Dette har vært noen travle dager, eller egentlig ikke.. Men det har vært et skikkelig "ork" å blogge om at jeg enten ligger og soler meg, eller er ute og farter. Så jeg ventet heller til jeg kom hjem med å vise noen flere bilder :-) Det siste døgnet har vært kjempelangt, jeg våknet klokken ni igår tidlig (norsk tid, 08:00) og var dritsliten. Har jo tross alt sløvet i en hel uke nå, så er klart man blir sliten av det.. ELLER HVA? HEHEH.

Uansett, vi reiste ikke før i natt. Vi ble hentet med bussen ved halv elleve tiden på kvelden og flyet var FORSINKET.. Det føltes ut som jeg satt i et fengsel, eller en flue som er innestengt på sommeren. Det var forferdelig å vente lenger enn det vi egentlig måtte. Flyet skulle gått kvart over ett, men var ikke klare til boarding før ti over halv tre på natten. Da hadde jeg altså vært våken i over tolv timer, og ikke fikk jeg sove på flyet heller, så alt i alt har det vært en sykt lang dag, natt? whatever. JEG ER HVERTFALL HJEMME NÅ, OG DET ER SÅ DIGG ♥ Borte bra, men hjemme er alltid best!

Heeelt til høyre i bildet ved siden av "skogen" kan dere se hvor Rhodos by, var i forhold til oss. Stranden gikk hele veien rundt øya, virket det som! Veldig fin da :-)

Solnedgangen fra hotellrommet, hver dag ♥

Kjole//Thailand

Imorgen er forresten planen å kjøre gocart med Shanita, noe som blir kjempemorsomt! Er jo så gøy å kjøre gocart, vi gjorde det i Thailand faktisk! De går riktignok myeee raskere enn de i Norge, hehe. Men det er alltid morro med litt fart og spenning, i tillegg til å gjøre noe annet. Blir mye sentergåing når jenter skal finne på ting, altsåå..

• 24.09.2014

• INNLEGG POSTET : 24.09.2014, 09:28

Heiii.

Det har jo skjedd litt av hvert siden jeg blogget sist, jeg og mamma var i Rhodos by.. Noe som ikke var så vellykket som vi hadde trodd. Det var forferdelig varmt og vi hadde med en litt større bag, i tilfelle vi fant ut at vi skulle gjøre noe annet. Gamlebyen ble det dessverre ikke, noe jeg angrer litt på nå da.. HEHEH. Rhodos by var et eneste stort kaos, masse folk og som sagt supervarmt, så etter to timer med gåing og alt for lite vann.. Bestemte vi oss for å reise tilbake til hotellet, tror det var like greit egentlig. Det var veldig fint der, absolutt! Men allerede første butikken vi gikk inn på, så begynte de alarmene i butikken å pipe.. Så fikk en max dårlig start, noe som gjorde at vi omtrent ikke gikk inn på noen steder, vi hadde hverken stjelt noe eller noe spesielt i bagen. Men og bli ransaket etter hver butikk, fristet lite..

Igår var vi på stranden, og jeg ble så heftig solbrent.. Ingen vind, saltvann og over 30 grader. Grekerne sa at det var et veldig merkelig vær igår, for vi har ikke opplevd på turen enda at det har vært helt vindstille, og det kjentes ut som type 40 varmegrader. Jeg dykket litt, fikk filmet litt og koste meg egentlig masse. Solbrent hud er jo selvfølgelig ikke godt, men tok ikke det så tungt akkurat.

Har tatt en del bilder, så tenker å poste de når vi kommer fra stranden idag! Det er et lite shoppingsenter i Ixia, som vi tenkte å sjekke ut idag. Så får vi se om det finnes noe fint der, og denne gangen dropper vi bagen altså.. Fikk en kommentar om en/ei som lurte på om jeg kunne legge ut det jeg hadde shoppet, fra Rhodos fikk jeg faktisk kun med meg en Nike pro shorts hjem, så det er ikke mye å legge ut. Men hvis jeg finner noe idag, ser jeg ingenting i veien for å poste noen bilder av det! :-)

• 22.09.2014

• INNLEGG POSTET : 22.09.2014, 09:20

Heii.

Tenkte jeg bare skulle stikke innom og si hei, før vi drar til Rhodos by og gamlebyen. Tror nok ikke jeg blir å blogge før enten ikveld eller imorgen tidlig, blir en laang dag! Uansett, jeg fikk mamma til og ta noen outfit bilder igår, siterer "jeg er jo ingen fotograf da, Maiken!". NOEN blurry bilder måtte til, for og si det sånn. Uansett, så la jeg merke til at etter jeg hadde tatt disse bildene, hadde jeg på meg det samme som forrige outfit. Shitdau, tenkte jeg.

Jakke - Sisters Point - Maxikjole og sko - Thailand

• 21.09.2014

• INNLEGG POSTET : 21.09.2014, 17:21

Hei ♥

Idag har vi virkelig bare slappet av ved bassenget, det har vært veldig varmt men godt! Har ikke vært så mye vind idag, så har kjent varmen mye mer, litt skummelt med mye vind. Da merker man ikke at det blir varmt, og da blir man raskere solbrent! Men det har gått bra hittil :-) Begynner og bli klare til å gå ut og spise, av en eller annen grunn så er vi aldri lenge ute av gangen, nesten litt morsomt.. Alltid hjemme før tolv, igår var vel rekord. Vi var på hotellet til halv tolv ellernoe, så tok vi oss en drink og satt til halv ett!
    WOW sier jeg bare.. HAHA

Prøvde og ta et bilde av de nylakkede neglene mine, det gikk ikke så bra..

Imorgen har vi tenkt på og ta en tur til Rhodos by og gamlebyen, noe jeg gleder meg veldig mye til! De har blant annet en del butikker som vi er vandt med fra Norge, som Zara, H&M osv. Så det kan jo bli spennende å se om jeg får med meg noe derifra! Ellers er jeg veldig spent på å se gamlebyen, tror det blir koselig.

• 20.09.2014

• INNLEGG POSTET : 20.09.2014, 18:10

Heihei ♥

Som sagt, bestemte vi oss for å reise på stranden idag. Noe som absolutt var verdt det, veldig fin strand. Minuset var vel kanskje at man absolutt burde hatt badesko.. For der var det ikke spesielt lett å gå. HEHEH. Så det resulterte i at jeg kun badet en gang på 4-5 timer. Så neste gang vi reiser på stranden, skal jeg sørge for og få kjøpt meg noen slike flotte badesko. Da blir det hvertfall lettere å gå uti, for idag fikk jeg faktisk ikke filmet fordi jeg ikke ville gå så langt ut, uten sko. Vannet var litt gromsete på det "grunne". Men jeg gir meg ikke, filme fine fisker skal jeg! ♥ hahah..

Stranda er så sinnssykt lang, woooow. Følte at vi gikk, gikk og gikk..

• 20.09.2014

• INNLEGG POSTET : 20.09.2014, 08:58

Dag to her i Rhodos, klokka er så vidt ti her og allerede varmt og godt! Igår var vi en tur ute i gatene, var overraskende bra standard på alt, egentlig! Planen idag er stranda, for er det en ting jeg blir flau over når det kommer til Skandinaviske turister, er det at de står opp klokka sju om morgenen for å LØPE ned å legge håndkle sitt først på ei solseng.. For så å spise frokost, gjøre ferdig dagens handel på supermakedet OGSÅ gå for å sole seg. JEG BLIR SÅ FLAU AV Å VÆRE NORSK NOEN GANGER!!!

For det første så er det sjeldent lov til å gjøre sånt, for det andre.. Så driter folk i det. Så idag blir det stranda på oss, hvis vi finner frem. HAHA. Mamma sin retningssans er sånn cirka lik.. null? Så det blir nok jeg som må stå for å finne veien hjem igjen..

Vet hvertfall hva jeg skal gjøre på stranda idag, snorkle og filme under vann :D Har gledet meg såå mye til å gjøre dette, siden det var så høye bølger i Thailand, fikk vi omtrent ikke badet i havet. Så gleder meg veldig til å se hvordan det er å filme alle de fine fiskene under vann :)

Håper alle får en flott lørdag!

• 19.09.2014

• INNLEGG POSTET : 19.09.2014, 21:56

Hei dere!

Først og fremst må jeg bare si at jeg har hatt så utrolig mye å gjøre i det siste, den siste uken har jeg omtrent sitti med eksamen konstant. Fra onsdag og til igår (torsdag), har jeg kun sovet 8 timer. Jeg var på skolen fra onsdag kl 15 til 23 på kvelden.. Så jeg har rett og slett ikke hatt mulighet til å prioritere bloggen. MEN NÅ ER JEG FERDIG MED MIN FØRSTE EKSAMEN PÅ NKH!! DEILIG ♥ Over til noe litt mer hyggelig enn eksamen, jeg befinner meg for øyeblikket i Rhodos i Hellas. Vi landet og var på hotellet litt over ett i natt, så idag var første "hele" dagen vår her nede. Strålende vær og deilig varme, kunne ikke bedt om noe bedre etter en stressende uke på skolen. HEHE..

Vi blogges mer imorgen! :)

• Madame Tussauds

• INNLEGG POSTET : 03.08.2013, 11:17

Dette stedet er det vel flest turister som besøker første gang de er i London, hvilket hva jeg og Cathrine gjorde! Jeg angrer ikke på at jeg brukte penger på å komme inn der, jeg synes det var kjempemorsomt å se på alle "dukkene". Men en ting jeg lurer skikkelig på, er de laget ut ifra sin opprinnelig høyde?

Har du vært på Madame Tussauds før?

• London 2013

• INNLEGG POSTET : 02.08.2013, 13:31

Lyden av undergrounden som kommer er borte, pengene er erstattet med masse fine klær/ting, trøtte ansikter som løper ned for å rekke frokosten, alle menneskene i oxford street og de store røde bussene er skiftet ut med spygrønne ruter busser, høflige briter som er behjelpelige er ikke lenger å høre, all gåingen jeg har tatt igjen for en litt slapp sommerferie og alle posene jeg har båret rundt på er borte. Jeg er altså hjemme igjen etter fire dager i England, nærmere bestemt London! Det har vært fire ufattelig koselige dager med nesten 20 timer gåing i oxford street er unnagjort, jeg har sett Big Ben, London Eye, London Bridge og Madame Tussaud. Til tross for en litt for hard seng å sove i vil jeg tørre å påstå at det var deilig å komme hjem igjen! For all del, London var fantastisk. Men kan si det var godt å få sovet ut!

Jeg har utrolig mye å vise dere, innkjøpsvideo skal bli spilt inn og jeg filmet en del i London så det blir en video fra selve London også! :-) Håper dere har hatt en fantastisk sommer, helt vilt at det kun er 13 dager igjen med sommerferie :-(

Ekte turist!

Jeg har reist mye i mitt liv, men dette var første gang jeg dro alene på tur! Helt alene var jeg heldigvis ikke, søteste Cathrine var også med! :-) Ingen av oss hadde vært der før, men vi klarte oss likevel fantastisk bra, hele London er veldig markert så det er ikke noe problem å finne frem. Vi kjørte stortsett kollektivt (underground) ellers tok vi vel taxi 2 ganger, en gang fra Victoria og til hotellet også tilbake når vi skulle hjem! :-)

• Inspirasjon - London

• INNLEGG POSTET : 29.06.2013, 21:10

Heia! ♥

Jeg og Cathrine drar til London i slutten av julimåned på 4 dagerstur! Tror det kommer til og bli kjempekoselig, som sagt har ingen av oss vært der før men vi vet jo alle at London er ett sted hvor det er mye å se og masse å shoppe! :-D London har vært det stedet jeg absolutt har hatt lyst til å besøke, så hvorfor ikke dra med ei god venninne?! Har vært i Paris før av "storbyer" men ellers har jeg ikke vært noen steder! Skal til Barcelona med pappa neste sommer!

• London here we come

• INNLEGG POSTET : 28.06.2013, 22:40

Da har vi bestilt billetter til London! Dessverre kunne ikke Ida bli med fordi lappen er viktigere, noe jeg skjønner veldig godt! Så jeg og Cathrine drar til London neste måned i 4 dager, blir shopping og litt av hvert! Gleder meg veldig mye! :-D Har aldri vært i London før, så skal bli spennende og faktisk dra dit helt blank, ingen av oss som har vært der i det hele tatt! Men jeg vet uansett at britene er veldig hjelpsomme og hyggelige så det skal nok gå fint! Forteller mer senere om reisen! :-)

Meg, Cathrine og Ida! Utrolig synd hun ikke fikk vært med :-(

Har du vært i London før?

• Summer

• INNLEGG POSTET : 21.05.2013, 14:01

• Reddende engel

• INNLEGG POSTET : 17.05.2013, 19:05

Tante er en reddende engel, hun hadde tilfeldigvis en ledning som passet til kameraet mitt! da blir det både filming og masse bilder, det blir bra! :-D Har forresten startet på en videoblogg som viser hva jeg har gjort de siste månedene, blant annet fra København, Fuerteventura og her nede! gleder meg til å se hvordan den blir til slutt! :-)

Her er det fint vær og deilig temperatur, skal ta meg en joggetur tenkte jeg! dere får ha en fortsatt fin 17 mai ♥

• 17 mai!

• INNLEGG POSTET : 17.05.2013, 15:16

Hei og gratulerer med dagen alle sammen! :-)

For øyeblikket sitter jeg inne og jobber med en samfunnsfag oppgave som skal leveres imorgen, lite teit dag og måtte sitte inne å gjøre en oppgave på. Uansett, håper alle sammen koser seg i Norge. Jeg er på besøk hos tanten min på svenskekysten og koser meg gløgg ihjel, her blir det grilling om sikkert ikke så alt for lenge. Har allerede dyttet i meg et stykke bløtkake og vi dro ned på butikken for å kjøpe litt godis istad!

dessert fra syden, skulle vært godt med en sånn nå!

Som jeg sa så skulle jeg jo blogge mens jeg var her nede, det blir nok dessverre ikke sånn! Jeg glemte faktisk kamera-ledningen hjemme og siden macen min er så teit og ikke har minnekort inngang må jeg bare leve med det sånn! Men har med kameraet og det blir brukt, så da får dere bilder når jeg kommer hjem! Har jo alltids min kjære iPhone, så skal nok få tatt noen bilder så jeg får blogget!

KOS DERE MASSE IDAG OG GRATULERER NOK EN GANG MED DAGEN! ♥

• Pakket og klar, igjen

• INNLEGG POSTET : 15.05.2013, 23:04

Heii ♥ Kan vel først og fremst fortelle dere at jeg IKKE kom opp i skriftlig eksamen, feiret det med en 4 timers powernap.. wopsiii. Uansett drar hjem fra skolen rundt tolv imorgen og skal videre til min beste tante i Sverige! :-D Føler jeg pakker og pakker hele tiden denne måneden, tredje gang jeg drar ut av landet og er der mer enn noen timer! Aner ikke hvor lang tid bussen bruker bort dit, vet bare at jeg er så sliten for tiden så skal nok ikke bli noe problem å sove. Har i tillegg selskap av min kjære bror! Skulle bare informere om at jeg drar dit og blir borte til den 20 mai, er internett der så skal nok få blogget! Herregud og denne måneden har flydd, fler som er enig? den dagen vi drar hjem er det faen meg bare 1 måned til sommerferie!!!!! ♥

Satser på sol! :-D

Hva skal dere på 17 mai, egentlig?