29.09.2014

• INNLEGG POSTET : 29.09.2014, 16:52

Hei dere!

Jeg oppdaget noe jeg vil kalle genialt, nemlig.. Printic! (link) Det er en app du kan laste ned og velge ut forskjellige bilder du vil ha printe ut, og alt dette gjennom telefonen! Sinnssykt smart, spr du meg :-) Er det noe jeg har en kjrlighet for s er det polaroid bilder.
Og, jeg fikk faktisk 27 bilder for en veldig billig penge, under 100 kr faktisk. Det er faktisk mye rimligere enn kjpe seg et polaroid kamera og eventuelt ende opp med 10 mislykka polaroid bilder..

Det som gjr denne appen s genial, er at du kan ta ferdige redigerte bilder eller uredigerte om du vil, og putte inn som du vil ha dem printet ut! Det skal normalt bare ta 3-5 dager, selv om mine brukte godt over to uker p komme.. Det er selvflgelig kjipt, men noe man sikkert m regne med. Bildene blir sendt fra Frankrike, s det er jo et stykke unna :-) Bildene overrasket meg med kvaliteten, noe som hvertfall jeg satte stor pris p. Noen av bildene er finere enn de andre nr det gjelder dette. Men tror det har mye og si p hvor mye man har beskjrt bilde osv..

Den kommer i en st liten konvolutt!

Man kan velge forskjellige strrelser p bildene, jeg tror jeg tok den minste strrelsen p enkeltbilder og
det er akkurat passe stort for min del! :-)

Ville bare tipse dere om dette, dersom du har en like stor kjrlighet for polaroid bilder som meg.. Hihi!

• 28.09.2014

• INNLEGG POSTET : 28.09.2014, 14:13

Hei alle sammen, og god sndag!♥

Dette har vrt en skikkelig deilig morgen, vknet av meg selv klokken 09:00. Alltid deilig og st opp tidlig vre uthvilt, etter det satt jeg
    med litt serier og bare slappet av.Laget meg frokost og jeg har faktisk tatt meg selv i fremdeles sitte i morgenkpen.. Hihi.
    Noen ganger er det s deilig med sndager, selv om jeg har et elsk-hat forhold til det.

Hper dere fr en superduper sndag♥ Noen planer?

• 27.09.2014

• INNLEGG POSTET : 27.09.2014, 21:23

Heihei♥

Hper dere har hatt en flotters lrdag? Det har hvertfall jeg hatt, Shanita dro akkurat hjem. Vi kjrte gocart tidligere idag,
    var kjempemorsomt!Ellers har vi til n kost oss med youtube videoer, vafler og skal vi danse ♥♥ elsker lrdager

Min fine, Shanita♥ er s glad i henne! (ble mange hjerter i dette innlegget)

Hper dere har en fortsatt fin lrdagskveld :-)

• 27.09.2014

• INNLEGG POSTET : 27.09.2014, 11:06

Jeg kjpte veldig lite nr jeg var i Rhodos, kjpte meg kun n ting nr vi var i Rhodos by. S det er jo ikke s mye skryte av,
    men dette er det jeg fikk med meg hjem fra taxfree, og supermarkedet av alle ting.

Kjpte disse tre p taxfree for 300 norske kroner.

Denne kjpte jeg i Rhodos by og kostet 220 norske kroner.

1l vodka kostet litt over 160 norske kroner. 1l Passo kostet 115 norske kroner. Det morsomme med "sydenland", er at de selger alkoholvarer som vi m til vinmonopolet for og f kjpt.. P SUPERMARKEDET!! haha, jeg ler like mye hver gang.

Snn da var det gjort! N skal jeg fikse meg ferdig, rydde rommet(!!!!) komme meg avgrde p bussen.
    Vi blogges senere ikveld, hper jeg. (klarer jo aldri holde det jeg lover)

• 26.09.2014

• INNLEGG POSTET : 26.09.2014, 21:23

Hei og h!

Dette har vrt noen travle dager, eller egentlig ikke.. Men det har vrt et skikkelig "ork" blogge om at jeg enten ligger og soler meg, eller er ute og farter. S jeg ventet heller til jeg kom hjem med vise noen flere bilder :-) Det siste dgnet har vrt kjempelangt, jeg vknet klokken ni igr tidlig (norsk tid, 08:00) og var dritsliten. Har jo tross alt slvet i en hel uke n, s er klart man blir sliten av det.. ELLER HVA? HEHEH.

Uansett, vi reiste ikke fr i natt. Vi ble hentet med bussen ved halv elleve tiden p kvelden og flyet var FORSINKET.. Det fltes ut som jeg satt i et fengsel, eller en flue som er innestengt p sommeren. Det var forferdelig vente lenger enn det vi egentlig mtte. Flyet skulle gtt kvart over ett, men var ikke klare til boarding fr ti over halv tre p natten. Da hadde jeg alts vrt vken i over tolv timer, og ikke fikk jeg sove p flyet heller, s alt i alt har det vrt en sykt lang dag, natt? whatever. JEG ER HVERTFALL HJEMME N, OG DET ER S DIGG♥ Borte bra, men hjemme er alltid best!

Heeelt til hyre i bildet ved siden av "skogen" kan dere se hvor Rhodos by, var i forhold til oss. Stranden gikk hele veien rundt ya, virket det som! Veldig fin da :-)

Solnedgangen fra hotellrommet, hver dag♥

Kjole//Thailand

Imorgen er forresten planen kjre gocart med Shanita, noe som blir kjempemorsomt! Er jo s gy kjre gocart, vi gjorde det i Thailand faktisk! De gr riktignok myeee raskere enn de i Norge, hehe. Men det er alltid morro med litt fart og spenning, i tillegg til gjre noe annet. Blir mye senterging nr jenter skal finne p ting, alts..

• 24.09.2014

• INNLEGG POSTET : 24.09.2014, 09:28

Heiii.

Det har jo skjedd litt av hvert siden jeg blogget sist, jeg og mamma var i Rhodos by.. Noe som ikke var s vellykket som vi hadde trodd. Det var forferdelig varmt og vi hadde med en litt strre bag, i tilfelle vi fant ut at vi skulle gjre noe annet. Gamlebyen ble det dessverre ikke, noe jeg angrer litt p n da.. HEHEH. Rhodos by var et eneste stort kaos, masse folk og som sagt supervarmt, s etter to timer med ging og alt for lite vann.. Bestemte vi oss for reise tilbake til hotellet, tror det var like greit egentlig. Det var veldig fint der, absolutt! Men allerede frste butikken vi gikk inn p, s begynte de alarmene i butikken pipe.. S fikk en max drlig start, noe som gjorde at vi omtrent ikke gikk inn p noen steder, vi hadde hverken stjelt noe eller noe spesielt i bagen. Men og bli ransaket etter hver butikk, fristet lite..

Igr var vi p stranden, og jeg ble s heftig solbrent.. Ingen vind, saltvann og over 30 grader. Grekerne sa at det var et veldig merkelig vr igr, for vi har ikke opplevd p turen enda at det har vrt helt vindstille, og det kjentes ut som type 40 varmegrader. Jeg dykket litt, fikk filmet litt og koste meg egentlig masse. Solbrent hud er jo selvflgelig ikke godt, men tok ikke det s tungt akkurat.

Har tatt en del bilder, s tenker poste de nr vi kommer fra stranden idag! Det er et lite shoppingsenter i Ixia, som vi tenkte sjekke ut idag. S fr vi se om det finnes noe fint der, og denne gangen dropper vi bagen alts.. Fikk en kommentar om en/ei som lurte p om jeg kunne legge ut det jeg hadde shoppet, fra Rhodos fikk jeg faktisk kun med meg en Nike pro shorts hjem, s det er ikke mye legge ut. Men hvis jeg finner noe idag, ser jeg ingenting i veien for poste noen bilder av det! :-)

• 22.09.2014

• INNLEGG POSTET : 22.09.2014, 09:20

Heii.

Tenkte jeg bare skulle stikke innom og si hei, fr vi drar til Rhodos by og gamlebyen. Tror nok ikke jeg blir blogge fr enten ikveld eller imorgen tidlig, blir en laang dag! Uansett, jeg fikk mamma til og ta noen outfit bilder igr, siterer "jeg er jo ingen fotograf da, Maiken!". NOEN blurry bilder mtte til, for og si det snn. Uansett, s la jeg merke til at etter jeg hadde tatt disse bildene, hadde jeg p meg det samme som forrige outfit. Shitdau, tenkte jeg.

Jakke - Sisters Point - Maxikjole og sko - Thailand

• 21.09.2014

• INNLEGG POSTET : 21.09.2014, 17:21

Hei♥

Idag har vi virkelig bare slappet av ved bassenget, det har vrt veldig varmt men godt! Har ikke vrt s mye vind idag, s har kjent varmen mye mer, litt skummelt med mye vind. Da merker man ikke at det blir varmt, og da blir man raskere solbrent! Men det har gtt bra hittil :-) Begynner og bli klare til g ut og spise, av en eller annen grunn s er vi aldri lenge ute av gangen, nesten litt morsomt.. Alltid hjemme fr tolv, igr var vel rekord. Vi var p hotellet til halv tolv ellernoe, s tok vi oss en drink og satt til halv ett!
    WOW sier jeg bare.. HAHA

Prvde og ta et bilde av de nylakkede neglene mine, det gikk ikke s bra..

Imorgen har vi tenkt p og ta en tur til Rhodos by og gamlebyen, noe jeg gleder meg veldig mye til! De har blant annet en del butikker som vi er vandt med fra Norge, som Zara, H&M osv. S det kan jo bli spennende se om jeg fr med meg noe derifra! Ellers er jeg veldig spent p se gamlebyen, tror det blir koselig.

• 20.09.2014

• INNLEGG POSTET : 20.09.2014, 18:10

Heihei♥

Som sagt, bestemte vi oss for reise p stranden idag. Noe som absolutt var verdt det, veldig fin strand. Minuset var vel kanskje at man absolutt burde hatt badesko.. For der var det ikke spesielt lett g. HEHEH. S det resulterte i at jeg kun badet en gang p 4-5 timer. S neste gang vi reiser p stranden, skal jeg srge for og f kjpt meg noen slike flotte badesko. Da blir det hvertfall lettere g uti, for idag fikk jeg faktisk ikke filmet fordi jeg ikke ville g s langt ut, uten sko. Vannet var litt gromsete p det "grunne". Men jeg gir meg ikke, filme fine fisker skal jeg! ♥ hahah..

Stranda er s sinnssykt lang, woooow. Flte at vi gikk, gikk og gikk..

• 20.09.2014

• INNLEGG POSTET : 20.09.2014, 08:58

Dag to her i Rhodos, klokka er s vidt ti her og allerede varmt og godt! Igr var vi en tur ute i gatene, var overraskende bra standard p alt, egentlig! Planen idag er stranda, for er det en ting jeg blir flau over nr det kommer til Skandinaviske turister, er det at de str opp klokka sju om morgenen for LPE ned legge hndkle sitt frst p ei solseng.. For s spise frokost, gjre ferdig dagens handel p supermakedet OGS g for sole seg. JEG BLIR S FLAU AV VRE NORSK NOEN GANGER!!!

For det frste s er det sjeldent lov til gjre snt, for det andre.. S driter folk i det. S idag blir det stranda p oss, hvis vi finner frem. HAHA. Mamma sin retningssans er snn cirka lik.. null? S det blir nok jeg som m st for finne veien hjem igjen..

Vet hvertfall hva jeg skal gjre p stranda idag, snorkle og filme under vann :D Har gledet meg s mye til gjre dette, siden det var s hye blger i Thailand, fikk vi omtrent ikke badet i havet. S gleder meg veldig til se hvordan det er filme alle de fine fiskene under vann :)

Hper alle fr en flott lrdag!

• 19.09.2014

• INNLEGG POSTET : 19.09.2014, 21:56

Hei dere!

Frst og fremst m jeg bare si at jeg har hatt s utrolig mye gjre i det siste, den siste uken har jeg omtrent sitti med eksamen konstant. Fra onsdag og til igr (torsdag), har jeg kun sovet 8 timer. Jeg var p skolen fra onsdag kl 15 til 23 p kvelden.. S jeg har rett og slett ikke hatt mulighet til prioritere bloggen. MEN N ER JEG FERDIG MED MIN FRSTE EKSAMEN P NKH!! DEILIG ♥Over til noe litt mer hyggelig enn eksamen, jeg befinner meg for yeblikket i Rhodos i Hellas. Vi landet og var p hotellet litt over ett i natt, s idag var frste "hele" dagen vr her nede. Strlende vr og deilig varme, kunne ikke bedt om noe bedre etter en stressende uke p skolen. HEHE..

Vi blogges mer imorgen! :)

• 14.09.2014

• INNLEGG POSTET : 14.09.2014, 18:51

Okei! Hei dere :)

Det var lenge siden! Haha, neida. Jeg vet ikke hva som skjedde med bloggingen jeg.. Har vrt veldig opptatt de siste dagene, og har heller nesten ikke vrthjemmom engang, s det fles litt rart. Uansett, jeg har vrt busybusy.. Ikke at jeg husker hva jeg har gjort og nr da.. MEN, jeg kan jo fortelle dere om igr :)

Jeg var bedt til innflytningsfest hos ei venninne fra klassen i Oslo, noe som absolutt var vellykket. Storkoste meg sammen med de andre!
    Nr klokken var tolv- halv ett, bestemte vi oss for og dra ut! OKEI, dette var lettere sagt enn gjort. Haha, med 4-5 nittenringer p laget (inkludert meg), er det ikke bestandig lett komme inn p noen utesteder, og de utestedene vi er gamle nok til og dra p er jo.. sklart.. STAPPA og jvlig lang k.. S det endte rett og slett opp med, at vi dro hjem snn.. halv tre p natta? Etter litt ging.

• 11.09.2014

• INNLEGG POSTET : 11.09.2014, 17:32

Heihei♥

Igr dro jeg til Srumsand, for beske de fantastiske vennene mine! Det var s koselig se dem igjen, etter godt over to mneder var det veldig koselig se dem igjen! Drakk kaffe og koste oss masse, s dro vi p en liten roadtrip.. Ble over til Camilla i natt, sovnet klokka syv i dat tidlig! haha

Finefine, Minamin♥

Har dere gjort noe spennende da?

• 10.09.2014

• INNLEGG POSTET : 10.09.2014, 15:21

Hei!

Idag har jeg vrt p farten siden jeg sto opp, og blir snart hentet av Andreas! Skal mte alle sammen p kafe etterp, har ikke sett dem p kjempelenge s det blir koselig!
    Steste katten min var s kosete istad, s da benyttet jeg anledningen til og endelig f noen fine bilder av hun.. , jeg elsker katter♥

Finefine katten♥

• 09.09.2014

• INNLEGG POSTET : 09.09.2014, 18:08

Hei dere ♥

Idag var dagen, fikk endelig tatt noen outfit bilder til dere!! Var en tur ute, s da tenkte jeg at det var en passende anledning.
    Uansett, resten av dagen gr til eksamens oppgaver.. Gleder meg til vre ferdig med alt det praktiske, snn at jeg bare har skrive oppgaven tenke p.

Fles som jeg ligger skikkelig etter, men det gjr jeg heldigvis ikke. Mtte ta meg en ordentlig titt p alt jeg hadde gjort,
    og s at jeg egentlighadde kommet et godt stykke p vei. S det er jo braa :)

Maxikjole - Thailand - Olajakke - Carlings - Solbriller - Rayban - Kjede - H&M

Hper dere har en strlende tirsdag, alle sammen!

• Publisert i kategorien Outfits

• 08.09.2014

• INNLEGG POSTET : 08.09.2014, 20:16

Hei alle♥

Dagen idag har gtt i ett siden jeg sto opp og helt frem til n, egentlig! Jeg ble over til bestemor i Drammen, da det var lettere komme seg derifra og inn til Oslo (ogs slapp jeg sitte alene p toget, heheh). Renate var ogs selvflgelig der, MEN HUN FORSOV SEG IGJEN!!! Det var s sykt uflaks, fordi hun klarte og st opp, komme seg til stasjonen og rakk ikke toget med 1 fuckings minutt.. S den var kjip. Men no worries, VI kom oss til Oslo. Det som var verre var komme seg til Grnland p en eller annen adresse.. For et opplegg sier jeg bare, en liten gjeng med ukjente folk i Oslo.. Sikker p at vi s ut som tre kalver som hadde lpt seg vill p et beite.

Nr vi endelig kom oss til den forbanna adressen, s hadde vi allerede kommet en 20-30 min forsent i tillegg til at det sto en hel haug med folk som vi ikke turte g forbi. HAHA.Det var ikke et hvilket som helst milj heller, s vi droppa det.. rett og slett. Tok trikken tilbake til skolen og satt der et par timer og jobbet med noen eksamens oppgaver!

#flinkungdom

• 07.09.2014

• INNLEGG POSTET : 07.09.2014, 21:04

Heihei♥

Kjpte meg et par nye lpesko fra XXL, igr! De satt veldig godt p foten s de mtte jeg ha :) Dette blir mitt fjerde par med nike joggesko,
    greit og ha litt velge i ogs.. eller? Modellen heter Revolution 2 og kan kjpes HER.Fargen er alts svart, lilla og bl!
    Alle mine par er svarte untatt et par, som er mrkerosa og hvite.. haha.

Men det som er fint med disse, er at de er beregnet for asfalt, noe jeg synes er veldig bra! Selv om jeg bor midt i skogen,
    er det merkelig nok veldig mye asfalt..Jeg kjpte mine for 199,- i butikk, men har ingen anelse om dette var kampanje vare?

Hvilke lpesko foretrekker du?

• 07.09.2014

• INNLEGG POSTET : 07.09.2014, 18:06

Heisann!

Blir stuck i eksamens verdenen, s glemmer helt gjre andre ting.. Det skjer for tiden veldig lite spennende, det er ganske tett opp mot frste eksamen. S her sitter jeg da, i joggebukse og hettegenser.. Ser lite tiltrekkende ut og velger derfor droppe bloggbilder for en stund!

Det er skole igjen imorgen, heldigvis ikke fr 11! Ser ut til at jeg har en del ting p planen denne uken, s hper det blir en smule bedre blogging fra min side! Jeg tenkte KANSKJE, legge ut eksamenen min nr jeg var ferdig med den :) Hvertfall det dere kan skjnne noe av!

Vi har et par oppgaver som er veldig greie, mens noen andre som er litt mer utfordrende.. S etter skolen imorgen, som kun varer en time.. yohooo. Skal vi sette oss ned en liten gruppe gjre litt. Vi alle er enige om at vi kanskje burde bruke litt mer tid p skolen til gjre noe, enn sitte hjemme ikke gjre noen ting.

Tenkte komme med et innlegg senere, med de fine nye joggeskoene mine ogs :)

Hva gjr dere, denne fine sndagen da?

• 06.09.2014

• INNLEGG POSTET : 06.09.2014, 19:53

♥ Har ventet s lenge p kjpe meg en ny mac! Kjenner stor forskjell, selvflgelig.. Den er jo helt ny!!
    Veldigveldig deilig med en ny mac, og absolutt hyst ndvendig med tanke p hvor mye vi bruker dette, ogs i skolesammenheng..

Har vrt p farten helt siden halv ti imorges, og fikk med meg et par joggesko og en ny mac hjem! Kunne ikke vrt bedre, spr du meg :)
    Bildene er litt gule, som skyldes lyset p rommet.. haha

Valgte ogs kjpe meg den nye Adobe pakken som vi bruker p iMacene p skolen, s det er ogs oppdatert. Deilig♥

Hppii♥

Ha en fortsatt fin lrdagskveld, alle sammen!

• 05.09.2014

• INNLEGG POSTET : 05.09.2014, 20:56

Heihei♥ klokken halv to i natt, kom jeg p at jeg skulle til bestemor i helgen.. Det vil sies at jeg heiv meg rundt,
    kastet noen klr i en bag og la meg til sove igjen..

Haha, why? Vknet til mer normal tid idag, enn igr! S mtte jeg p beste Camilla, tok en kaffe
    med hun fr jeg dro videre til besta♥

Har en greie for magasiner, kjper meg ALLTID det nr jeg er hos bestemor. S har en hel haug her :) Bra for inspirasjonen, right?