29.09.2014

• INNLEGG POSTET : 29.09.2014, 16:52

Hei dere!

Jeg oppdaget noe jeg vil kalle genialt, nemlig.. Printic! (link) Det er en app du kan laste ned og velge ut forskjellige bilder du vil ha printe ut, og alt dette gjennom telefonen! Sinnssykt smart, spør du meg :-) Er det noe jeg har en kjærlighet for så er det polaroid bilder.
Og, jeg fikk faktisk 27 bilder for en veldig billig penge, under 100 kr faktisk. Det er faktisk mye rimligere enn å kjøpe seg et polaroid kamera og eventuelt ende opp med 10 mislykka polaroid bilder..

Det som gjør denne appen så genial, er at du kan ta ferdige redigerte bilder eller uredigerte om du vil, og putte inn som du vil ha dem printet ut! Det skal normalt bare ta 3-5 dager, selv om mine brukte godt over to uker på å komme.. Det er selvfølgelig kjipt, men noe man sikkert må regne med. Bildene blir sendt fra Frankrike, så det er jo et stykke unna :-) Bildene overrasket meg med kvaliteten, noe som hvertfall jeg satte stor pris på. Noen av bildene er finere enn de andre når det gjelder dette. Men tror det har mye og si på hvor mye man har beskjært bilde osv..

Den kommer i en søt liten konvolutt!

Man kan velge forskjellige størrelser på bildene, jeg tror jeg tok den minste størrelsen på enkeltbilder og
det er akkurat passe stort for min del! :-)

Ville bare tipse dere om dette, dersom du har en like stor kjærlighet for polaroid bilder som meg.. Hihi!

• 28.09.2014

• INNLEGG POSTET : 28.09.2014, 14:13

Hei alle sammen, og god søndag! ♥

Dette har vært en skikkelig deilig morgen, våknet av meg selv klokken 09:00. Alltid deilig og stå opp tidlig å være uthvilt, etter det satt jeg
    med litt serier og bare slappet av. Laget meg frokost og jeg har faktisk tatt meg selv i å fremdeles sitte i morgenkåpen.. Hihi.
    Noen ganger er det så deilig med søndager, selv om jeg har et elsk-hat forhold til det.

Håper dere får en superduper søndag ♥ Noen planer?

• 27.09.2014

• INNLEGG POSTET : 27.09.2014, 21:23

Heihei ♥

Håper dere har hatt en flotters lørdag? Det har hvertfall jeg hatt, Shanita dro akkurat hjem. Vi kjørte gocart tidligere idag,
    var kjempemorsomt! Ellers har vi til nå kost oss med youtube videoer, vafler og skal vi danse ♥♥ elsker lørdager

Min fine, Shanita ♥ er så glad i henne! (ble mange hjerter i dette innlegget)

Håper dere har en fortsatt fin lørdagskveld :-)

• 27.09.2014

• INNLEGG POSTET : 27.09.2014, 11:06

Jeg kjøpte veldig lite når jeg var i Rhodos, kjøpte meg kun én ting når vi var i Rhodos by. Så det er jo ikke så mye å skryte av,
    men dette er det jeg fikk med meg hjem fra taxfree, og supermarkedet av alle ting.

Kjøpte disse tre på taxfree for 300 norske kroner.

Denne kjøpte jeg i Rhodos by og kostet 220 norske kroner.

1l vodka kostet litt over 160 norske kroner. 1l Passoá kostet 115 norske kroner. Det morsomme med "sydenland", er at de selger alkoholvarer som vi må til vinmonopolet for og få kjøpt.. PÅ SUPERMARKEDET!! haha, jeg ler like mye hver gang.

Sånn da var det gjort! Nå skal jeg fikse meg ferdig, rydde rommet(!!!!) å komme meg avgårde på bussen.
    Vi blogges senere ikveld, håper jeg. (klarer jo aldri å holde det jeg lover)

• 26.09.2014

• INNLEGG POSTET : 26.09.2014, 21:23

Hei og hå!

Dette har vært noen travle dager, eller egentlig ikke.. Men det har vært et skikkelig "ork" å blogge om at jeg enten ligger og soler meg, eller er ute og farter. Så jeg ventet heller til jeg kom hjem med å vise noen flere bilder :-) Det siste døgnet har vært kjempelangt, jeg våknet klokken ni igår tidlig (norsk tid, 08:00) og var dritsliten. Har jo tross alt sløvet i en hel uke nå, så er klart man blir sliten av det.. ELLER HVA? HEHEH.

Uansett, vi reiste ikke før i natt. Vi ble hentet med bussen ved halv elleve tiden på kvelden og flyet var FORSINKET.. Det føltes ut som jeg satt i et fengsel, eller en flue som er innestengt på sommeren. Det var forferdelig å vente lenger enn det vi egentlig måtte. Flyet skulle gått kvart over ett, men var ikke klare til boarding før ti over halv tre på natten. Da hadde jeg altså vært våken i over tolv timer, og ikke fikk jeg sove på flyet heller, så alt i alt har det vært en sykt lang dag, natt? whatever. JEG ER HVERTFALL HJEMME NÅ, OG DET ER SÅ DIGG ♥ Borte bra, men hjemme er alltid best!

Heeelt til høyre i bildet ved siden av "skogen" kan dere se hvor Rhodos by, var i forhold til oss. Stranden gikk hele veien rundt øya, virket det som! Veldig fin da :-)

Solnedgangen fra hotellrommet, hver dag ♥

Kjole//Thailand

Imorgen er forresten planen å kjøre gocart med Shanita, noe som blir kjempemorsomt! Er jo så gøy å kjøre gocart, vi gjorde det i Thailand faktisk! De går riktignok myeee raskere enn de i Norge, hehe. Men det er alltid morro med litt fart og spenning, i tillegg til å gjøre noe annet. Blir mye sentergåing når jenter skal finne på ting, altsåå..

• 24.09.2014

• INNLEGG POSTET : 24.09.2014, 09:28

Heiii.

Det har jo skjedd litt av hvert siden jeg blogget sist, jeg og mamma var i Rhodos by.. Noe som ikke var så vellykket som vi hadde trodd. Det var forferdelig varmt og vi hadde med en litt større bag, i tilfelle vi fant ut at vi skulle gjøre noe annet. Gamlebyen ble det dessverre ikke, noe jeg angrer litt på nå da.. HEHEH. Rhodos by var et eneste stort kaos, masse folk og som sagt supervarmt, så etter to timer med gåing og alt for lite vann.. Bestemte vi oss for å reise tilbake til hotellet, tror det var like greit egentlig. Det var veldig fint der, absolutt! Men allerede første butikken vi gikk inn på, så begynte de alarmene i butikken å pipe.. Så fikk en max dårlig start, noe som gjorde at vi omtrent ikke gikk inn på noen steder, vi hadde hverken stjelt noe eller noe spesielt i bagen. Men og bli ransaket etter hver butikk, fristet lite..

Igår var vi på stranden, og jeg ble så heftig solbrent.. Ingen vind, saltvann og over 30 grader. Grekerne sa at det var et veldig merkelig vær igår, for vi har ikke opplevd på turen enda at det har vært helt vindstille, og det kjentes ut som type 40 varmegrader. Jeg dykket litt, fikk filmet litt og koste meg egentlig masse. Solbrent hud er jo selvfølgelig ikke godt, men tok ikke det så tungt akkurat.

Har tatt en del bilder, så tenker å poste de når vi kommer fra stranden idag! Det er et lite shoppingsenter i Ixia, som vi tenkte å sjekke ut idag. Så får vi se om det finnes noe fint der, og denne gangen dropper vi bagen altså.. Fikk en kommentar om en/ei som lurte på om jeg kunne legge ut det jeg hadde shoppet, fra Rhodos fikk jeg faktisk kun med meg en Nike pro shorts hjem, så det er ikke mye å legge ut. Men hvis jeg finner noe idag, ser jeg ingenting i veien for å poste noen bilder av det! :-)

• 22.09.2014

• INNLEGG POSTET : 22.09.2014, 09:20

Heii.

Tenkte jeg bare skulle stikke innom og si hei, før vi drar til Rhodos by og gamlebyen. Tror nok ikke jeg blir å blogge før enten ikveld eller imorgen tidlig, blir en laang dag! Uansett, jeg fikk mamma til og ta noen outfit bilder igår, siterer "jeg er jo ingen fotograf da, Maiken!". NOEN blurry bilder måtte til, for og si det sånn. Uansett, så la jeg merke til at etter jeg hadde tatt disse bildene, hadde jeg på meg det samme som forrige outfit. Shitdau, tenkte jeg.

Jakke - Sisters Point - Maxikjole og sko - Thailand

• 21.09.2014

• INNLEGG POSTET : 21.09.2014, 17:21

Hei ♥

Idag har vi virkelig bare slappet av ved bassenget, det har vært veldig varmt men godt! Har ikke vært så mye vind idag, så har kjent varmen mye mer, litt skummelt med mye vind. Da merker man ikke at det blir varmt, og da blir man raskere solbrent! Men det har gått bra hittil :-) Begynner og bli klare til å gå ut og spise, av en eller annen grunn så er vi aldri lenge ute av gangen, nesten litt morsomt.. Alltid hjemme før tolv, igår var vel rekord. Vi var på hotellet til halv tolv ellernoe, så tok vi oss en drink og satt til halv ett!
    WOW sier jeg bare.. HAHA

Prøvde og ta et bilde av de nylakkede neglene mine, det gikk ikke så bra..

Imorgen har vi tenkt på og ta en tur til Rhodos by og gamlebyen, noe jeg gleder meg veldig mye til! De har blant annet en del butikker som vi er vandt med fra Norge, som Zara, H&M osv. Så det kan jo bli spennende å se om jeg får med meg noe derifra! Ellers er jeg veldig spent på å se gamlebyen, tror det blir koselig.

• 20.09.2014

• INNLEGG POSTET : 20.09.2014, 18:10

Heihei ♥

Som sagt, bestemte vi oss for å reise på stranden idag. Noe som absolutt var verdt det, veldig fin strand. Minuset var vel kanskje at man absolutt burde hatt badesko.. For der var det ikke spesielt lett å gå. HEHEH. Så det resulterte i at jeg kun badet en gang på 4-5 timer. Så neste gang vi reiser på stranden, skal jeg sørge for og få kjøpt meg noen slike flotte badesko. Da blir det hvertfall lettere å gå uti, for idag fikk jeg faktisk ikke filmet fordi jeg ikke ville gå så langt ut, uten sko. Vannet var litt gromsete på det "grunne". Men jeg gir meg ikke, filme fine fisker skal jeg! ♥ hahah..

Stranda er så sinnssykt lang, woooow. Følte at vi gikk, gikk og gikk..

• 20.09.2014

• INNLEGG POSTET : 20.09.2014, 08:58

Dag to her i Rhodos, klokka er så vidt ti her og allerede varmt og godt! Igår var vi en tur ute i gatene, var overraskende bra standard på alt, egentlig! Planen idag er stranda, for er det en ting jeg blir flau over når det kommer til Skandinaviske turister, er det at de står opp klokka sju om morgenen for å LØPE ned å legge håndkle sitt først på ei solseng.. For så å spise frokost, gjøre ferdig dagens handel på supermakedet OGSÅ gå for å sole seg. JEG BLIR SÅ FLAU AV Å VÆRE NORSK NOEN GANGER!!!

For det første så er det sjeldent lov til å gjøre sånt, for det andre.. Så driter folk i det. Så idag blir det stranda på oss, hvis vi finner frem. HAHA. Mamma sin retningssans er sånn cirka lik.. null? Så det blir nok jeg som må stå for å finne veien hjem igjen..

Vet hvertfall hva jeg skal gjøre på stranda idag, snorkle og filme under vann :D Har gledet meg såå mye til å gjøre dette, siden det var så høye bølger i Thailand, fikk vi omtrent ikke badet i havet. Så gleder meg veldig til å se hvordan det er å filme alle de fine fiskene under vann :)

Håper alle får en flott lørdag!

• 19.09.2014

• INNLEGG POSTET : 19.09.2014, 21:56

Hei dere!

Først og fremst må jeg bare si at jeg har hatt så utrolig mye å gjøre i det siste, den siste uken har jeg omtrent sitti med eksamen konstant. Fra onsdag og til igår (torsdag), har jeg kun sovet 8 timer. Jeg var på skolen fra onsdag kl 15 til 23 på kvelden.. Så jeg har rett og slett ikke hatt mulighet til å prioritere bloggen. MEN NÅ ER JEG FERDIG MED MIN FØRSTE EKSAMEN PÅ NKH!! DEILIG ♥ Over til noe litt mer hyggelig enn eksamen, jeg befinner meg for øyeblikket i Rhodos i Hellas. Vi landet og var på hotellet litt over ett i natt, så idag var første "hele" dagen vår her nede. Strålende vær og deilig varme, kunne ikke bedt om noe bedre etter en stressende uke på skolen. HEHE..

Vi blogges mer imorgen! :)

• 14.09.2014

• INNLEGG POSTET : 14.09.2014, 18:51

Okei! Hei dere :)

Det var lenge siden! Haha, neida. Jeg vet ikke hva som skjedde med bloggingen jeg.. Har vært veldig opptatt de siste dagene, og har heller nesten ikke vært hjemmom engang, så det føles litt rart. Uansett, jeg har vært busybusy.. Ikke at jeg husker hva jeg har gjort og når da.. MEN, jeg kan jo fortelle dere om igår :)

Jeg var bedt til innflytningsfest hos ei venninne fra klassen i Oslo, noe som absolutt var vellykket. Storkoste meg sammen med de andre!
    Når klokken var tolv- halv ett, bestemte vi oss for og dra ut! OKEI, dette var lettere sagt enn gjort. Haha, med 4-5 nittenåringer på laget (inkludert meg), er det ikke bestandig lett å komme inn på noen utesteder, og de utestedene vi er gamle nok til og dra på er jo.. såklart.. STAPPA og jævlig lang kø.. Så det endte rett og slett opp med, at vi dro hjem sånn.. halv tre på natta? Etter litt gåing.

• 11.09.2014

• INNLEGG POSTET : 11.09.2014, 17:32

Heihei ♥

Igår dro jeg til Sørumsand, for å besøke de fantastiske vennene mine! Det var såå koselig å se dem igjen, etter godt over to måneder var det veldig koselig å se dem igjen! Drakk kaffe og koste oss masse, så dro vi på en liten roadtrip.. Ble over til Camilla i natt, sovnet klokka syv i dat tidlig! haha

Finefine, Minamin ♥

Har dere gjort noe spennende da?

• 10.09.2014

• INNLEGG POSTET : 10.09.2014, 15:21

Hei!

Idag har jeg vært på farten siden jeg sto opp, og blir snart hentet av Andreas! Skal møte alle sammen på kafe etterpå, har ikke sett dem på kjempelenge så det blir koselig!
    Søteste katten min var så kosete istad, så da benyttet jeg anledningen til og endelig få noen fine bilder av hun.. åå, jeg elsker katter ♥

Finefine katten ♥

• 09.09.2014

• INNLEGG POSTET : 09.09.2014, 18:08

Hei dere ♥

Idag var dagen, fikk endelig tatt noen outfit bilder til dere!! Var en tur ute, så da tenkte jeg at det var en passende anledning.
    Uansett, resten av dagen går til eksamens oppgaver.. Gleder meg til å være ferdig med alt det praktiske, sånn at jeg bare har skrive oppgaven å tenke på.

Føles som jeg ligger skikkelig etter, men det gjør jeg heldigvis ikke. Måtte ta meg en ordentlig titt på alt jeg hadde gjort,
    og så at jeg egentlig hadde kommet et godt stykke på vei. Så det er jo braa :)

Maxikjole - Thailand - Olajakke - Carlings - Solbriller - Rayban - Kjede - H&M

Håper dere har en strålende tirsdag, alle sammen!

• Publisert i kategorien Outfits

• 08.09.2014

• INNLEGG POSTET : 08.09.2014, 20:16

Hei alle ♥

Dagen idag har gått i ett siden jeg sto opp og helt frem til nå, egentlig! Jeg ble over til bestemor i Drammen, da det var lettere å komme seg derifra og inn til Oslo (også slapp jeg sitte alene på toget, heheh). Renate var også selvfølgelig der, MEN HUN FORSOV SEG IGJEN!!! Det var så sykt uflaks, fordi hun klarte og stå opp, komme seg til stasjonen og rakk ikke toget med 1 fuckings minutt.. Så den var kjip. Men no worries, VI kom oss til Oslo. Det som var verre var å komme seg til Grønland på en eller annen adresse.. For et opplegg sier jeg bare, en liten gjeng med ukjente folk i Oslo.. Sikker på at vi så ut som tre kalver som hadde løpt seg vill på et beite.

Når vi endelig kom oss til den forbanna adressen, så hadde vi allerede kommet en 20-30 min forsent i tillegg til at det sto en hel haug med folk som vi ikke turte å gå forbi. HAHA. Det var ikke et hvilket som helst miljø heller, så vi droppa det.. rett og slett. Tok trikken tilbake til skolen og satt der et par timer og jobbet med noen eksamens oppgaver!

#flinkungdom

• 07.09.2014

• INNLEGG POSTET : 07.09.2014, 21:04

Heihei ♥

Kjøpte meg et par nye løpesko fra XXL, igår! De satt veldig godt på foten så de måtte jeg ha :) Dette blir mitt fjerde par med nike joggesko,
    greit og ha litt å velge i også.. eller?  Modellen heter Revolution 2 og kan kjøpes HER. Fargen er altså svart, lilla og blå!
    Alle mine par er svarte untatt et par, som er mørkerosa og hvite.. haha.

Men det som er fint med disse, er at de er beregnet for asfalt, noe jeg synes er veldig bra! Selv om jeg bor midt i skogen,
    er det merkelig nok veldig mye asfalt.. Jeg kjøpte mine for 199,- i butikk, men har ingen anelse om dette var kampanje vare?

Hvilke løpesko foretrekker du?

• 07.09.2014

• INNLEGG POSTET : 07.09.2014, 18:06

Heisann!

Blir stuck i eksamens verdenen, så glemmer helt å gjøre andre ting.. Det skjer for tiden veldig lite spennende, det er ganske tett opp mot første eksamen. Så her sitter jeg da, i joggebukse og hettegenser.. Ser lite tiltrekkende ut og velger derfor å droppe bloggbilder for en stund!

Det er skole igjen imorgen, heldigvis ikke før 11! Ser ut til at jeg har en del ting på planen denne uken, så håper det blir en smule bedre blogging fra min side! Jeg tenkte KANSKJE, å legge ut eksamenen min når jeg var ferdig med den :) Hvertfall det dere kan skjønne noe av!

Vi har et par oppgaver som er veldig greie, mens noen andre som er litt mer utfordrende.. Så etter skolen imorgen, som kun varer en time.. yohooo. Skal vi sette oss ned en liten gruppe å gjøre litt. Vi alle er enige om at vi kanskje burde bruke litt mer tid på skolen til å gjøre noe, enn å sitte hjemme å ikke gjøre noen ting.

Tenkte å komme med et innlegg senere, med de fine nye joggeskoene mine også :)

Hva gjør dere, denne fine søndagen da?

• 06.09.2014

• INNLEGG POSTET : 06.09.2014, 19:53

Ååå ♥ Har ventet så lenge på å kjøpe meg en ny mac! Kjenner stor forskjell, selvfølgelig.. Den er jo helt ny!!
    Veldigveldig deilig med en ny mac, og absolutt høyst nødvendig med tanke på hvor mye vi bruker dette, også i skolesammenheng..

Har vært på farten helt siden halv ti imorges, og fikk med meg et par joggesko og en ny mac hjem! Kunne ikke vært bedre, spør du meg :)
    Bildene er litt gule, som skyldes lyset på rommet.. haha

Valgte også å kjøpe meg den nye Adobe pakken som vi bruker på iMacene på skolen, så det er også oppdatert. Deilig ♥

Hæppii ♥

Ha en fortsatt fin lørdagskveld, alle sammen!

• 05.09.2014

• INNLEGG POSTET : 05.09.2014, 20:56

Heihei ♥ klokken halv to i natt, kom jeg på at jeg skulle til bestemor i helgen.. Det vil sies at jeg heiv meg rundt,
    kastet noen klær i en bag og la meg til å sove igjen..

Haha, why? Våknet til mer normal tid idag, enn igår! Så møtte jeg på beste Camilla, tok en kaffe
    med hun før jeg dro videre til besta ♥

Har en greie for magasiner, kjøper meg ALLTID det når jeg er hos bestemor. Så har en hel haug her :) Bra for inspirasjonen, right?